Popis inzerátu

21.12.2017 09:06 Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vůči stresu, zájem učit se novým věcem, výhodou praxe v oboru s hutním materiálem (není podmínkou). Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou, 40 hodin týdně.

Zobrazit celý popis
20 000 Kč
Petra Hochmannová offline Hodnocení 0% (0) Udělit hodnocení Zobrazit telefonní číslo
Načítání mapy ...
ID: 5068    22 zobrazení   Ostrava, okres Ostrava-město
Podobné inzeráty
Nabídka - 17.6.2019 15:50
Dohodou
Nabídka - 25.4.2021 14:43
Dohodou
Nabídka - 13.7.2022 08:32
Dohodou
Poptávka - 24.10.2018 23:57
500 Kč
Nabídka - 14.2.2019 20:08
Dohodou
Nabídka - 20.2.2018 20:12
Dohodou
Nabídka - 12.3.2019 15:29
Dohodou
Nabídka - 16.2.2020 21:09
Dohodou
Nabídka - 15.2.2017 14:12
Dohodou
Nabídka - 23.9.2015 20:28
Dohodou